środa, 20 grudnia 2017

Od Kanane CD Tsukiko

Kolega mnie zawołał, gdyż było drobne zamieszanie, lecz po chwili wszystko się polepszyło. Wróciłem do pokoju Moli. Choć ona po chwili wróciła. Zastanawiał mnie fakt gdzie może być Tsu. Wstałem i poszedłem z siostrą. Tsu niemal po chwili na mnie wpadła. Czułem, że coś musiało się stać. Nawet wiedziałem, kto to był. Przytuliłem Tsu, jej małe dłonie także mnie objęły. Wtuliła się, stałem tak dłuższą chwilę.
- Moli pójdziesz po nią i poprosisz, aby przyszła. - powiedziałam do siostry. Zgodziła się, a tuż za chwile się obie zjawiły.
- Przeproś Tsu za to, co powiedziałaś oraz za to, że się przewróciła. Nie masz prawa tak mówić do moich przyjaciół. Jeśli jeszcze raz tak się odezwiesz, to wylecisz z hukiem. - warknąłem zły.
- Śmieszne. Jak mnie pieprzyłeś, było ci dobrze. Teraz mnie wymieniasz na ślepca. - zaśmiała się i już leciała z łapami na Tsu.
- Tobie tylko o to chodzi, nie waz się tknąć Tsu. Jest lepsza i sto razy lepiej się z nią bawię niż z takim pustakiem, jakim jesteś. Teraz wynocha. - ponownie warknąłem i wyrzuciłem dziewczynę z domu. Zatrzasnąłem drzwi i poszedłem do mojego pokoju. Położyłem się na łóżku, aby odpocząć. Byłem wkurwiony. Ktoś zapukał, miałem zamknięte oczy i ręką zakryte. Odpocząć tylko chciałem. Milczałem cały czas. Łóżko ugięło się obok mnie. Otworzyłem oczy, gdy dziewczyna się zbliżyła. Pociągnąłem, aby się położyła. Jej głowa wylądowała ma mojej klatce piersiowej. Delikatnie głaskałem ja po włosach.
- Moli, nie miała okazji się spytać. Chcesz może zostać, na noc. Jutro może wieczorem jak będziemy wracać, to cię odwiozę. - powiedziałem, głaszcząc ja dalej.
***
Dziewczyna zdecydowała się zostać, ale no musiała być ze mną w pokoju. Położyłem się na łóżku w bokserkach. Ona miała moją koszulkę i tak jak poprzednio leżała. Jej zapach był taki przyjemny.
- Dziękuję, za to, co zrobiłeś. - powiedziała.
- Nie musisz dziękować. Ona już i tak przegięła, nie ma prawa lecieć do ciebie z łapami. Tuż przy łóżku masz butelkę wody. - powiedziałam, ziewając. Przytuliłem do siebie dziewczynę, pocałowałem ja we włosy. Choć na chwilę Moli zajrzała i ja poprosiła. Przykryłem się i zasnąłem nagle. Brakowało mi tego małego i drobnego ciałka dziewczyny.

Tsukiko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics