czwartek, 21 grudnia 2017

Od Kanane CD Tsukiko

Obudziłem się, dopiero gdy obok mnie nie było dziewczyny, senny jestem. Wstałem i poszedłem wziąć prysznic, może on mnie trochę obudzi. Jeszcze, gdybym tak pospał z kilka godzin, może bym się wyspał. Wychodząc w ręczniku z łazienki, spojrzałem na telefon. Ponad dwadzieścia połączeń nieodebranych oraz tyle samo wiadomości. Wszystko od tej samej dziewczyny. Wziąłem telefon i spojrzałem. Jakieś zdjęcia oraz coś tam. Wywróciłem oczami i dołożyłem telefon wyciszony. Założyłem bokserki oraz dresy. Ruszyłem do kuchni, trzeba coś zjeść.
- Braciszku nareszcie wstałeś! - usłyszałam radosny głos Moli, która to podeszła do mnie. Pogłaskałem ja po głowie i także się uśmiechnąłem.
- Zrobiłam wraz z Tsuki śniadanie dla nas wszystkich. - siostra o dziwo dzisiejszego dnia była naprawdę bardzo energiczna.

- Dzień dobry, Kanane-senpai. Mam nadzieję, że będzie ci smakowało śniadanie. - powiedziała, dość spokojnie z uśmiechem na twarzy. Gdy zorientowała się, że wciąż jest w mojej koszuli, zarumieniła się kruszynka.
- Dobry moje śliczne sarenki, och dziękuję za śniadanie. Tsu wyglądasz nieziemsko. - Podszedłem do dziewczyny i uniosłem jej podbródek, całując namiętnie i zachłannie. Wyszeptałem po chwili. - nie zdejmuj jej, wyglądasz tak ślicznie, brałbym cię. - uśmiechnąłem się, a dziewczynę przeszedł dreszcz. Może mi się odda, chciałbym tego, chciałbym jej.
Podszedłem do siostry, kucnąłem na chwilę i dałem jej buziaka. Przytuliła mnie, a ja ją. Wyszeptała mi, aby jeszcze dziś został. Wstałem i ruszyłem, aby usiąść i zjeść śniadanie. Szedłem za Moli, u boku z Tsu. Siedliśmy przy stole, jednak zanim Tsu chciała usiąść, wziąłem ja na kolana. Niech poczuje, jak mnie rozgrzewa.
- Wyglądacie tak słodko jako para. - powiedziała siostra.
- My nie jesteśmy parą. - odezwała się Tsukiko.



Po śniadaniu Moli powiedziała, że będzie u siebie w pokoju. Pewnie pogra, sobie. Mam czas, aby pomiziać się z Tsu. Poszedłem z nią do pokoju i zamknąłem za sobą na zamek drzwi. Nikt nam nie będzie przeszkadzał. Usiadłem na łóżku ciągnąć Tsu. Gdy dziewczyna się położyła. Pocałowałem ja namiętnie, powoli wkładając dłoń pod koszulkę. Delikatnie gładziłem jej brzuch, a w międzyczasie całowałem ja po szyi. Gdy koszulka już za bardzo mi przeszkadzała, zdjąłem ja z niej i przygryzłem wargę. Jej piersi, jej ciało jest takie boskie, chce ją posiąść.
Usiadłem na nią okrakiem i dotykałem oraz ściskałem jej jedna pierś. Po chwili zacząłem bawić się sutkiem. Dziewczyna jęknęła. To ten moment wziąłem jej drugi sutek do ust i zacząłem go pieścić językiem. Dziewczyna jęczała dalej. Kilka malinek zrobiłem jej na piersiach oraz brzuchu. Usiadłem obok niej na łóżku. Wróciłem ponownie do jej ust. Musiałem ją zająć, aby przygotować na wejście. Nie mogła nic powiedzieć przez jęki. To mnie tylko coraz mocniej podniecało. Chciałbym poczuć jej usta na moim sprzęcie albo to jak jęczy, gdy ja pieprze.

Wsunąłem powoli dłoń w jej majtki i zahaczyłem palcem o jej intymna cześć. Powoli wsunąłem jeden palec, lecz po chwili dodałem drugi, poruszając nimi powoli. Tsu jęczała między pocałunki. To dyszla jakby chciała więcej.
- Dodam trzeci palec. - powiedziałam i tak też zrobiłem, trzeci palec już w niej był. Jaka ona była mokra, lepka i gorąca. Czułem jak mój kolega, rośnie. Wziąłem jej dłoń i wsunąłem sobie w bokserki, aby poczuła jak, mnie podnieca.
- Czujesz, jak rośnie? To ty na mnie tak działasz. Twoje piękne rozgrzane ciało. Te jęki, jesteś taka piękna. Oddaj mi się, będę delikatny. - mruknąłem do ucha dziewczyny. Przygryzłem jej płatek. Palcami poruszałam szybciej, gdy dodałem czwarty palec. Czułem też, jak dotyka go dłonią. Ch**era, zaraz nie dam rady się powstrzymać i ja skrzywdzę. Dobra pytam się, abym mógł dalej działać.
- Tsu powiedz mi czy mogę uprawiać z tobą se**? Czy jednak chcesz czegoś innego? Powiedz mi. - powiedziałem, ruszając dłonią do momentu, aż doszła. Wygięta się jęcząc, wyjąłem palce. Oblizałem je i dałem jej posmakować..
- Smakujesz tak dobrze, prawda. - powiedziałem, uśmiechając się szatańsko.
Jej dłoń wyczyniała cuda z moim kolegą, niemal po niej doszedłem. Wyciągnęła dłoń, a ja zdjąłem spodnie i zmieniłem bokserki na nowe.

Tsukiko? Co powiesz na drobną rozrywkę? B)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics